Axxellence heeft in 2011 besloten ook administratieve diensten aan te bieden aan haar relaties.
Al vele jaren werken wij samen met diverse accountantskantoren. Echter steeds vaker kregen wij vragen van relaties of wij ook zelf administratieve diensten konden aanbieden, veelal vanuit de behoefte aan één contactpersoon voor alle financiële aangelegenheden.
Zo is in de loop van 2011 Axxellence Accountancy ontstaan, een samenwerkingsverband van Axxellence met een derde partij. Vanuit onze praktijkervaring verzamelen wij de administratie en verwerken deze tot een overzichtelijke jaarrekening en aangifte inkomstenbelasting. Hiermee zijn wij tevens in staat om uw verzekeringen en planning actueel aan te laten sluiten op uw financiële situatie. En dat is uiterst efficiënt.
Omdat wij alleen met artsen werken zullen wij in de nabije toekomst vanuit ons eigen bestand kunnen benchmarken. Zo kunt u zien hoe u het doet ten opzichte van collega's hetgeen weer tot nieuwe inzichten kan leiden.
Wij werken met vaste prijzen. Na een inventarisatie geven wij een offerte af voor het complete jaarwerk. U betaalt in maandelijkse termijnen. Er zijn geen verrekeningen of extra doorbelastingen voor de reguliere werkzaamheden. Zo weet u altijd waar u aan toe bent. Vanaf 1 januari 2019 zijn tijdelijk de administratieve diensten-werkzaamheden van Axxellence onder de naam van een derde uitgevoerd. Inmiddels zijn wij wij weer werkzaam onder het oude concept, maar nu onder de naam Axxellence Administratieve Diensten BV. De contactpersonen blijven ongewijzigd.
Meer weten? Neem contact op met 1 van onze adviseurs. U kunt ze bereiken op 035-6036400 of via